HTML

POKERCSALÁS

Az összes pókercsalás egy helyen.

Friss topikok

  • bucc: Szerintetek működhet az, hogy valaki 3 számlával beül a pokerstarson 6max-ozni? a kínai Don-osoka... (2011.04.10. 12:49) Összejátszás (online)
  • dagadt88: crackedshankypokerbot.blogspot.com/ (2011.03.14. 18:03) Póker robot bemutató: Online poker bot (OPB)
  • zsevlakov: @Kegyetlen Zlatan: Válasszuk ketté a promociós lehetőségeket és a multiacc fogalmát. Multiaccolni ... (2011.01.06. 16:13) Multiaccolás

Linkblog

2011.01.06. 16:35 zsevlakov

Összejátszás (online)

Na, ezt már a multiaccal szemben én is csalásnak gondolom, mivel itt már arról van szó, hogy játékostársainkat károsítjuk meg vele). Mindenesetre kipróbáltam jómagam is, ami bár elítélendő, de hasznos tapasztalatokkal szolgált. Már csak azzal, hogy eláruljuk valamely kommunikációs csatornán (skype,msn,chat stb.) a lapjainkat egymásnak, 1-2 BB/100-al megnövelhető a bevétel. Viszont a laperősség megosztásán túl egyéb taktikai lehetőségek is megnyílhatnak. Ha csak arra gondolunk, amikor pl. a buborék fázisban egy versenyen mindenki tartja a short stack all in-jét azzal a céllal, hogy kiejtsék, már láthatjuk, hogy két rosszabb flop előtti lapkombináció akár esélyesebb is lehet egy azoknál jobb lapkombinációnál. Ebből következik, hogy ha ketten összejátszanak, azt akár rosszabb lapokkal is megtehetik, de mégsem romlik a nyerési rátájuk, a nyereségük viszont nő.

Hogyan leplezhető le az összejátszás?

Az ilyen jellegű együttműködéseknek olyan mintázatai vannak (pl. gyakran játszik a két játékos ugyanannál az asztalnál és ráadásul még egy nemzet szülöttei is, a vak megadásánál lassabban döntenek, mivel akkor beszélik meg, hogy milyen lapjaik vannak stb.), amiket a rendszerek automatikusan vagy operátor által észlelni tudnak. Ha úgy gondolod, hogy valakik összejátszanak, szólj az operátornak, vagy egyszerűen hagyd ott az asztalt.

Megéri-e összejátszani?

Összességében úgy gondolom, hosszútávon nem éri meg, hiszen igen nagy a lebukás kockázata. Ebben az esetben a termeknek joguk van zárolni a csalók számláit, lásd a kínaiak esetét a PokerStarson. Persze biztos vannak olyan profik, akik képesek kiküszöbölni a kockázati tényezőket. Akik igazán menők ebben, azok nem azonos országbeliekkel játszanak össze, virtuális gép és fejhallgatós mikrofon segítségével.

Etika

Ha már valaki ügyeskedésen töri a fejét, inkább a termeket fosztogassa valamilyen módon, ne a játékostársait. Az előző írásunkban ecseteltük, hogy igenis vannak olyan módszerek, ahol mindenki jól járhat. Ha általánossá válik az összejátszás, az az egész online póker rovására mehet.

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pokercsalas.blog.hu/api/trackback/id/tr42565306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kegyetlen Zlatan 2011.01.14. 10:45:42

Nah én már reggeltem a pokerSavvira, és nem is multiaacolom a dolgot, mert rájötem hogy igy is nagyon nagyon megéri. Eddig a Ful TIlltet csináltam meg, ott sitandgóztam 5 dolláron. kábé 35 dollárt nyertem meg egy kicsi bónuszt de a Savvi adott 1000 pontot tényleg bár mondjuk azt még nem vettem ki.Szóval 135 dollár az nem reossz másfél hét alaatt! Juhéé!!! Aztán átementem egy ipoker teremben és ott meg donoztam, ha valaki nem tudná ez a dupla vagy semmi sitandgó. De én szerintem ott összejátszanak mert én is elég régen játszom és egywzerre 8 asztalont tudok együtt játszani de itt van olyan aki éjjel nappal játszik és minidg vagy 20 asztalon. Hát én ezt nem hiszem el. Van ilyen több is de most mit lehet velük kezdeni? Ez összejátszás vagy nem??? De most tényelg toljam őket fel a szuportnál? Mondjuk szerintem meg kéne figyelni őket és valahogy felvenni ahogy összejátszanak mert igy lehet nem hiszenk majd nekem. Figyelj már Zsevla, nincs valami jó ötleted ha már igy ilyen jártas vagy ezekben a dolgokban? Szerintem összejátszanak és ha igen, akkor ez csalás aminek most én iszomn meg e levét.

Kegyetlen Zlatan 2011.01.14. 10:48:45

Ja azt elfelejtettem mondani hogy úgy játszanak össze, hogyha az egyiknek sok a zsetonja a másiknak meg kevés, akkor akinek sok zsetonja van az emel, erre a másik allinn, és erre az előző eldobja. Ezt már láttam többször is, Csak hogy ti is lássátok hogy ott összejátszanak és nem csak úgy én találom ki ezt, mert veszítek. Mert amúgy még igy se veszitek de többet nyernék ha nem játsznaának össze.

zsevlakov 2011.01.14. 14:26:14

Az ipokeren valóban előfordulhatnak alacsony téten huncutságok. Például az említett hálózat a póker robot programok ellen sem lép fel radikálisan és éppen ezért az alacsony főleg fixlimetes asztalokon szinte több robot van mint igazi user. Amúgy a don sng tipikusan az a játékfajta ahol a legjövedelmezőbb az összejátszás így ezt sokan ki is használják. Ha deep stack vagyunk, könnyen lehet támogatni a short stack barátot.. Ha találkozol furcsa moove-okal akkor írj a supportnak és kivizsgálják a dolgot. Ha már máskor is előfordult ilyesmi megregulázhatják őket.

tintás134 2011.01.14. 14:36:17

Hello!

Olvassátok a blogomat.

pokermunka.blog.hu

bucc 2011.04.10. 12:49:16

Szerintetek működhet az, hogy valaki 3 számlával beül a pokerstarson 6max-ozni?

a kínai Don-osokat nem vették észre hónapokig, ha valaki nem tűl feltűnően játszik, talán ezt sem fogják...

és talán azt sem hogy 3 magyar játszik egy asztalnál...

szerintetek?
süti beállítások módosítása